+90 212 570 68 45

Özel Yat Kiralama / Rotalar / Karadağ

Değerli misafirlerimiz, aşağıda sunulan rotalar özel tekne kiralamalarınızda uygulamanız mümkün olan rota önerileridir. Seyahat ayrıntıları tekneye biniş ve iniş tarihleri ile saatleri noktasında değişiklikler talep edebilirsiniz. Misafirlerimizin unutmaması gereken nokta ise, tekneye binişler için 16.00 dan sonra ve inişler için 10.30 dan sonra inişlerimiz olmamaktadır.

Budva- Budva

1. Gün Bar

Değerli misafirlerimiz, tekneye binişler saat 16.00 civarında olacaktır. Teknemiz, akşam yemeğimiz ve gecelememiz için Bar Limanı nda demirli bulunacaktır. Misafirlerimizin, tercihen tekne dışında Bar içinde farklı bir yerde, limandan farklı olarak gecelemek istemeleri durumunda ise Kruce ye sessiz olan bir koya hareket edilecektir.

1. Gün Bar- Kruce- Valdanos- Ulcın J- L. Beach

Sabah saatlerinde Bar dan demir alarak teknemiz Kruce ye doğru hareket edecek. Burada kısa bir yüzme molası alıyoruz, ardından öğle yemeğimizi almak ve yeni bir yüzme molası için Valdanos da hareket ediyoruz. Valdanos yaklaşık olarak 400 kilometre uzunluğunda göz alıcı kumsala sahip bir yerdir. Burada geçirdiğimiz zamandan sonra, güney sahilinde olan Ulcin e geliyoruz. Yüzme molamızı verdikten sonra akşam yemeğimiz ise L Beach te.

1. Gün L. Beach, Utjeha, Bar, Sutomore, Lucice, Budva

Sabah aldığımız yüzme molamızdan sonra, rotamız Utjeha olacak. Burada demir atıyoruz ve önemli bir liman kenti olan Bar da varıyoruz. Karadağ ın önemli kentlerinden aynı zamanda stratejik bir liman kenti olan Bar ile tanışıyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra sevimli bir kasaba olan Sutomore yi keşfediyoruz. Lucice ise bir sonraki durağımız ve akşam yemeği ve geceleme için Budva son adresimiz.

1. Gün Budva, Bigova, Zanjice, Tivat

Sabah küçük bir balıkçı kasabası olan Bigova ya hareketimiz başlıyor. Yüzme molamızı burada alıyoruz ve öğle yemeğimiz için Zanjice ye doğru hareketimize başlıyoruz. Gezimizi yaptıktan sonra, hem akşam yemeğimiz hem de konaklama için Tivat a hareket ediyoruz. Zanjice de gezinti ve dinlenme yapabilirsiniz, güneşli olması buna son derece olanak sağlamaktadır.

1. Gün Tivat, Morinj, Rısan, Perast, Kotor

Kahvaltımızı aldıktan sonra istikametimiz Morinj. Burada son derece çekici plajlar olduğunu belirtelim. Ardından sevimli liman kenti Risan a doğru yola çıkıyoruz. Öğle yemeğimizi burada alarak, Kotor Yöresi nin tarihi kenti Perast a uzanıyoruz. Akşam yemeği ile konaklamamız büyüleyici kent Kotor da.

1. Kotor, Baosici, H. Novi, Zukavıca, Budva

Kahvaltımızı aldıktan sonra, Baosici Körfezine doğru yolculuğumuz başlıyor. Burası tam bir dinlenme yeridir. Dilimizde yeni kale anlamına gelen Hercef Lovi de öğle yemeğimizi alıyoruz. Son durağımız olan Zukavıca da akşam yemeğimizi aldıktan sonra Budva son durağımız.

1. Gün Budva, Petrovac, Kraljinica, Bar

Kahvaltımızı aldıktan sonra, sevimli bir kasaba olan Petrovac hedefimiz oluyor. Denizin ve doğanın keyfini bolca çıkardıktan  sonra, öğle yemeği için Kraljinica da harika bir koyda demirliyoruz. Bar ise son akşam yemeğimizi alacağımız yer oluyor.

1. Gün Bar

Misafirlerimiz kahvaltılarını aldıktan sonra teknemizden ayrılabilirler.

Bar- Bar

1. Kotor, Baosici, H. Novi, Zukavıca, Budva

1. Gün Budva, Petrovac, Kraljinica, Bar

1. Gün Bar

Misafirlerimiz kahvaltılarını aldıktan sonra teknemizden ayrılabilirler.

Kotor-Kotor

1. Gün Kotor-Perast

Teknelerinize saat 17.00 itibari ile yerleşebilirsiniz. Kısa süren bir yolculuğun ardından, akşam yemeğimizi almak ve konaklamak için Perast da hareket ediyoruz. Fiyort benzeri kıyıları ile dikkat çeken Perast, Adriyatik Denizi nde son derece ilgi çeken bir kıyı şehridir.

1. Gün Perast-Herceg Novi

Kahvaltımızı burada altıktan sonra, Herceg Novi ye hareketimiz başlıyor. Öğle yemeğimizi teknemizde alıyoruz ve yüzme molaları ile harika zaman geçiriyoruz. Yol boyunca muhteşem manzaralardan büyüleneceksiniz. Şehri keşfetmekten ise çok daha fazla büyüleneceksiniz.

1. Gün Herceg Novi-Cavtat

Kahvaltımızın ardından harika kıyı şehri Herceg Novi ye hoşçakal diyerek Cavtat a yola çıkıyoruz. Ilıman Akdeniz iklimi, tertemiz suları, seçkin mimarisi ise Cavtat gözde bir şehir. Rektörlük sarayı, kiliseler, arkeolojik kazı alanları ve birçok alan keşfetmeniz için hazır. Doğa yürüyüşlerini de ihmal etmeyin.

1. Gün Cavtat-Sıpan

Sabah kahvaltımızı Cavtat ta alıyoruz ve ardından Sıpan a doğru ilerliyoruz. Teknemize öğle yemeğimizi alıyoruz, harika koylarda yüzme molaları veriyoruz. Sıpan Adası keşfetmemiz için biiz bekliyor. Zeytin ağaçları, yeşil vadisi, şarabı ve doğası ile meşhur bir yer bu ada. Basit ancak mükemmel restoranlarda akşam yemeğinizi alabilirsiniz.

1. Gün Sıpan-Dubrovnik

Sıpan da kahvaltımızı aldıktan sonra rotamız Dubrovnik oluyor. Öğle yemeğimiz teknemizde ve elbette yüzme molalarımız da var. Dünyanın gerçekten en güzel kentlerinden biri olan Dubrovik keşfetmeniz için sizleri bekliyor. Bu kentin her ayrıntısını görmelisiniz ve yaşamalısınız.

1. Gün Dubrovnik-Tıvat

İstikametimiz Tıvat ve kahvaltımızı aldıktan sonra hareket ediyoruz. Öğle yemeğini ise teknemizde alıyoruz. Harika koylarda yüzme molaları da bizleri bekliyor. Körfezin en güzel kentlerinden biri olan Tivat ta ünlü markaların mağazalarını da bulabilirsiniz.

1. Gün Tivat-Kotor

Tivar serüvenimizden sonra, Kahvaltımızı alıyoruz ve Kotor a hareket ediyoruz. Eski Akdeniz limanı olan Kotor un Venedik etkisindeki mimarisine bayılacaksınız. Burayı keşfetmeli ve şehrin her yerini görmelisiniz. Konaklamamız Kotor da.

1. Gün Kotor

Kahvaltımızı aldıktan sonra 09.00 da teknemizden ayrılıyoruz.