+90 212 570 68 45

Özel Yat Kiralama / Rotalar / Kombine Hırvatistan & Karadağ

Saygı değer misafirlerimiz,

Aşağıda sizlere sunduğumuz güzergahlarımız özel tekne kiralamalarınızda tercih edebileceğiniz rota önerileridir. Tekneden iniş ve tekneye çıkış saatlerinizi, isteklerinize ve uygunluk durumunuza göre ayarlayabilirsiniz. Misafirlerimiz için unutulmaması gereken nokta ise,teknemizden 16.00 dan sonra giriş ve 10.30 dan sonra çıkış yapılamayacak olmasıdır.

Kotor-Kotor

1. Gün Kotor-Perast

Teknelerinize saat 17.00 itibari ile yerleşebilirsiniz. Kısa süren bir yolculuğun ardından, akşam yemeğimizi almak ve konaklamak için Perast da hareket ediyoruz. Fiyort benzeri kıyıları ile dikkat çeken Perast, Adriyatik Denizi nde son derece ilgi çeken bir kıyı şehridir.

1. Gün Perast-Herceg Novi

Kahvaltımızı burada altıktan sonra, Herceg Novi ye hareketimiz başlıyor. Öğle yemeğimizi teknemizde alıyoruz ve yüzme molaları ile harika zaman geçiriyoruz. Yol boyunca muhteşem manzaralardan büyüleneceksiniz. Şehri keşfetmekten ise çok daha fazla büyüleneceksiniz.

1. Gün Herceg Novi-Cavtat

Kahvaltımızın ardından harika kıyı şehri Herceg Novi ye hoşçakal diyerek Cavtat a yola çıkıyoruz. Ilıman Akdeniz iklimi, tertemiz suları, seçkin mimarisi ise Cavtat gözde bir şehir. Rektörlük sarayı, kiliseler, arkeolojik kazı alanları ve birçok alan keşfetmeniz için hazır. Doğa yürüyüşlerini de ihmal etmeyin.

1. Gün Cavtat-Sıpan

Sabah kahvaltımızı Cavtat ta alıyoruz ve ardından Sıpan a doğru ilerliyoruz. Teknemize öğle yemeğimizi alıyoruz, harika koylarda yüzme molaları veriyoruz. Sıpan Adası keşfetmemiz için biiz bekliyor. Zeytin ağaçları, yeşil vadisi, şarabı ve doğası ile meşhur bir yer bu ada. Basit ancak mükemmel restoranlarda akşam yemeğinizi alabilirsiniz.

1. Gün Sıpan-Dubrovnik

Sıpan da kahvaltımızı aldıktan sonra rotamız Dubrovnik oluyor. Öğle yemeğimiz teknemizde ve elbette yüzme molalarımız da var. Dünyanın gerçekten en güzel kentlerinden biri olan Dubrovik keşfetmeniz için sizleri bekliyor. Bu kentin her ayrıntısını görmelisiniz ve yaşamalısınız.

1. Gün Dubrovnik-Tıvat

İstikametimiz Tıvat ve kahvaltımızı aldıktan sonra hareket ediyoruz. Öğle yemeğini ise teknemizde alıyoruz. Harika koylarda yüzme molaları da bizleri bekliyor. Körfezin en güzel kentlerinden biri olan Tivat ta ünlü markaların mağazalarını da bulabilirsiniz.

1. Gün Tivat-Kotor

Tivar serüvenimizden sonra, Kahvaltımızı alıyoruz ve Kotor a hareket ediyoruz. Eski Akdeniz limanı olan Kotor un Venedik etkisindeki mimarisine bayılacaksınız. Burayı keşfetmeli ve şehrin her yerini görmelisiniz. Konaklamamız Kotor da.

1. Gün Kotor

Kahvaltımızı aldıktan sonra 09.00 da teknemizden ayrılıyoruz.